[ MENU DODATKOWE ]


Zakupy

« wstecz

 


 

Dział Technologii Multimedialnych odpowiedzialny jest za zakup:

 

  • urządzeń multimedialnych tj. projektory, uchwyty, telewizory, aparaty fotograficzne, kamery, dyktafony, tablety, tablice interaktywne, sysytemy nagłośnieniowe, ekrany projekcyjne, ściany wizyjne itp.

 

  • akcesorii i okablowania do urządzeń multimedialnych tj, lampy do projektorów, przewody vga, hdmi, dvi, gniazda multimedialne, baterie itp.

 

 


 

Procedura zakupów

 

Zakupy Planowane 

 

Wnioski na zakup urządzeń i akcesoriów multimedialnych należy składać na podstawie aktualnych zarządzeń i instrukcji obowiązujących na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie w formie papierowej i elektronicznej. Wnioski przyjmowane są w 2 terminach - do 30 czerwca  i  do 1 października.

 

Zakupy w trybie awaryjnym

 

Wnioski na awaryjny zakup urządzeń i akcesoriów multimedialnych należy składać na podstawie aktualnych zarządzeń i instrukcji obowiązujących na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie w formie papierowej i elektronicznej. Wnioski na zakup awaryjny przyjmowane są cały rok.